ENQUISA ¿SOMOS UNHA SOCIEDADE INCLUSIVA?
FACEMOS UNHA ENQUISA SOBRE INCLUSIÓN
(Profesoras: Beatriz García López e Mª Jesús Gil Castro)
Este traballo foi realizado en 1º de ESO D nas sesións de Lingua Castelá e Matemáticas.
Nunha clase de Lingua redactamos as preguntas e decidimos facer a recollida de datos entre persoas con diversidade funcional e persoas sen diversidade funcional para contrastar os resultados. Tamén acordamos distribuír os datos obtidos en diferentes franxas de idade.
En Matemáticas fíxose a tarefa de representar o cómputo das enquisas en diagramas de barras e de sectores.
As conclusións máis salientables son as seguintes:
(Profesoras: Beatriz García López e Mª Jesús Gil Castro)
Este traballo foi realizado en 1º de ESO D nas sesións de Lingua Castelá e Matemáticas.
Nunha clase de Lingua redactamos as preguntas e decidimos facer a recollida de datos entre persoas con diversidade funcional e persoas sen diversidade funcional para contrastar os resultados. Tamén acordamos distribuír os datos obtidos en diferentes franxas de idade.
En Matemáticas fíxose a tarefa de representar o cómputo das enquisas en diagramas de barras e de sectores.
As conclusións máis salientables son as seguintes:
- O termo "Diversidade funcional" é o máis empregado polas persoas que viven esta realidade.
- A maior parte das persoas entrevistadas pensan que os estudantes con diversidade funcional deben asistir a centros ordinarios.
- Percibimos claramente que a maioría opina que as persoas con diversidade funcional distáncianse moito de ter oportunidades para conseguir un traballo.
- En canto a espazos de ocio adaptados, observamos como as persoas que non teñen diversidade funcional descoñecen se existen e se están ben adaptados, en cambio, as persoas usuarias destes espazos afirman maioritariamente que é necesario mellorar a súa adaptación.
- E por último, hai que salientar que as persoas con diversidade funcional pensan que na cidade de Lugo non hai suficientes prazas de aparcadoiro adaptadas e que ainda queda moito que facer pola accesibilidade.
Comentarios
Publicar un comentario